اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کاکوسیگا مدل KSC-671 همراه با گارانتی 12 ماهه
ccf2f37ecb2fb41c81ac04ec5277270347d69a72 1697464213
0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته: ,

در انبار موجود نمی باشد

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کاکوسیگا مدل KSC-671 همراه با گارانتی 12 ماهه

0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته: ,

موجود

1,550,000 تومان

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کاکوسیگا مدل KSC-671 همراه با گارانتی 12 ماهه

اسپیکر بلوتوثی با میکروفون KAKUSIGA مدل KSC-671

بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند صدای موسیقی خود را با کیفیتی بهتر و صدای بلندتر گوش دهند از دستگاه های همچون اسپیکر و بلندگو استفاده می کنند. به دلیل طراحی و ابعاد جمع و جور وزن سبک اسپیکر ها، تعداد افراد بیشتری از آن استفاده می کنند. اسپیکرها مدل های متفاوتی دارند که هر کدام توسط یک برند های مختلف با قابلیت‌ های متفاوت عرضه بازار شده اند. وسیله های صوتی کاربردهای زیادی دارد که می توانید در در صورت نیاز در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید. از اسپیکرها می توان برای کارهای مانند پخش موسیقی پادکست، صوت های آموزشی و کتاب های صوتی استفاده کرد. یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم جانبی و وسیله های صوتی کمپانی KAKUSIGA می باشد که محصولات بسیار با کیفیتی هم از نظر طراحی ظاهری و هم از نظر کیفیت تولید و عرضه می کند. یکی از محصولات این برند، اسپیکر بلوتوثی KAKUSIGA مدل KSC-671 می باشد که با میکروفون ارائه می شود. از این استیکر می توانید برای مهمانی های بزرگ، تولد کودکان، جشن فارغ التحصیلی و… استفاده کنید، زیرا صدای بلند آن می تواند محیطی بزرگ را در بر بگیرد و موزیک پخش شده را به همه اطراف برساند.

 

ویژگی های منحصر به فرد اسپیکر بلوتوثی با میکروفون KAKUSIGA مدل KSC-671

اسپیکر بلوتوثی با میکروفون KAKUSIGA مدل KSC-671 دارای فناوری اتصال چندگانه می باشد که به کاربران خود اجازه می‌ دهد به چند روش مختلف موشیقی و محتوای صوتی مورد علاقه ی خود را از طریق اسپیکر پخش و گوش دهد.  شما می توانید با سه روش ساده به این اسپیکر KAKUSIGA متصل شوید که این روش ها به نوع های سیم دار و بدون سیم انجام پذیر است. یکی از روش هایی که از نوع سیم دار می باشد با کابل آیو ایکس انجام می شود که می توانید دستگاه هایی مانند لپ تاپ، گوشی، تبلت را به آن متصل کنید و محتوا های صوتی و و آهنگ ها را با اسپیکر به اشتراک بگذارید. بلوتوث یکی از روش های بی سیم است که به شما امکان می دهند فاصله ده متری نیز به اسپیکر متصل شوید و آهنگ ها را با آن به اشتراک بگذارید. فناوری بلوتوث در اکثر دستگاه ها موجود است و این به معنی سازگار بودن اسپیکر با گوشی و تبلت ها می باشد. برای اینکه بتوانید موزیک های خود را بدون اتصال گوشی همراه، گوش دهید می‌ توانید از پورت usb برای اتصال فلش usb استفاده کنید. این اسپیکر بلوتوثی KAKUSIGA مدل KSC-671 فایل و آهنگ های ذخیره شده را به طور خودکار برای شما پخش می کند در حین کار کردن با گوشی یا اوقات فراغت خود موزیک های با کیفیتی را گوش دهید. این اسپیکر KAKUSIGA از فناوری پخش رادیو نیز بهره می ‌برد که می‌ توانید امواج رادیویی راحتی پیدا کنید و آن ها را پخش کنید. متصل شدن چندگانه با صدای بی نظیر می تواند کارایی دستگاه را چندین برابر افزایش دهد.

علاوه بر نوع اتصال و پخش موزیک های آن، این اسپیکر KAKUSIGA دارای دو عدد بلندگوی می باشد که به صورت دوگانه می تواند صدایی با قدرت ۱۰ وات پخش کند. صدای ارتقا یافته در این اسپیکر به شما کمک می کند، آهنگ های قدیمی را نیز با کیفیت و وضوحی متفاوت گوش دهید. بلندگو های دوگانه صدای فوق ‌العاده ای را با بیس قدرتمندی پخش می کنند تا بتوانید از موسیقی های خود در مهمانی های خود لذت ببرید. همچنین این اسپیکر KAKUSIGA مدل 671 از یک باتری از نوع لیتیومی بهره می برد که ظرفیت آن ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد. این باتری می تواند به مدت دو الی سه ساعت به طور مداوم برای شما کار کند و موزیک ها را به راحتی بخش کند. یکی دیگر از قابلیت های اسپیکر بلوتوثی مدل ۶۷۱ این است که به همراه یک میکروفون سیم ارائه می‌ شود که طول سیم آن دو متر می باشد و می توانید از آن برای سخنرانی در مهمانی و جشن های خود استفاده کنید. این میکروفون می تواند صدای شما را واضح‌ تر بدون نویز به گوش اطرافیان شما برساند. و ما طراحی بی نظیر آن به همراه نورپردازی با چراغ های رنگارنگ ال ای دی فضای اطراف را زیباتر و بهتر جلوه می دهد.

نمایش کامل نقد و بررسی
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش