اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیسونلی | مدل SC-10
d8a7d8b3d9bedb8cdaa9d8b1 d8a8d984d988d8aad988d8abdb8c d982d8a7d8a8d984 d8add985d984 daa9db8cd8b3d988d986d984db8c d985d8afd984 sc 10 61fed8e209656
0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته:

در انبار موجود نمی باشد

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیسونلی | مدل SC-10

0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته:

موجود

450,000 تومان

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیسونلی | مدل SC-10

نقد و بررسی اجمالی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیسونلی مدل SC-10

شرکت کیونسلی باز هم یه محصولی بیرون داده که حسابی مورد پسند کاربرها قرار گرفته و توی بازار برای خودش اسم و رسمی داره. البته ک این محصول هم مثل همه ی محصول در پی نیازهای کاربرها ساخته شده. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیونسلی مدل SC-10 با همه قابلیت هایی که داره اومده تا هرچی نیاز شما از یه اسپیکر دارین رو بر طرف کنه. خیلی راحت با یه اتصال خیلی راحت هر موسیقی که دوست داری رو بزار و گوش بده. این اسپیکر با قابلیت جا به جایی که داره به راحتی میتونه توی هر مکانی شمارو همراهی کنه.بیرون رفتن و طبیعت گردی با موسیقی یه حال و لذت خاصی داره که حتما باید تجربش  کنی.

صدای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیونسلی مدل SC-10

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیونسلی مدل SC-10 برای اینکه صدای خوبی از خودش به گوش شما برسونه ، از بلندگوهای VS در خودش استفاده کرده. این بلندگوها صدای لازم رو برای شنیدن به شما میرسونه. درسته که جثه کوچیکی داره اما از قدیم گفتن که فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه. این اسپیکر همینجوره به ریزیش کاری نداشته باشین ، صدای عالی داره.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیسونلی | مدل SC-10
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیسونلی | مدل SC-10

اتصال اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیونسلی مدل SC-10

یه نگاه به اسم اسپیکر بندازیم (اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیونسلی مدل SC-10). همونجوری که توی اسمش بهش اشاره شده ، اتصال این اسپیکر از طریق بلوتوث انجام پذیره. البته میتونین از USB ، TF MicroSD و AUX برای متصل شدن به اسپیکر هم استفاده کنین. در ضمن یه خبر خوب برای اونایی که رادیو گوش میدن. این اسپیکر موج رادیویی FM رو با خوبی دریافت میکنه.

منبع انرژی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیونسلی مدل SC-10

برای اینکه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیونسلی مدل SC-10 بتونین انرژیشو تامین کنین ، باید اون رو بزنین توی شارژ تا کامل پر بشه. باید بگم که منبع انرژی این اسپیکر از طریق باتری هستش. فقط کافیه به محض تموم شدن شارژ اسپیکر اونو بزنین توی شارژ. بعد از اون تا حدود 6 ساعت بدون هیچ نگرانی و به راحتی میتونین از اسپیکر در هرجایی استفاده کنین.

بدنه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیونسلی مدل SC-10

برای اینکه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیونسلی مدل SC-10 به راحتی قابل حمل و جا به جایی باشه بدنه اون رو از پلاستیک با کیفیت ساختن. در ضمن طراحی که داره ، کاملا مدرن و دلخواه همه هستش.

قیمت و نحوه خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کیونسلی مدل SC-10

حاجی گیم برای این اسپیکر قیمتی گذاشته که شما جای دیگه ایی نمیتونین مثلش رو پیدا کنین. وارد سایت شو مراحل ثبت سفارش رو طی کن.

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

نمایش کامل نقد و بررسی
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش