ساعت هوشمند شیائومی Mibro SmartWatch T1 با گارانتی 18 ماهه
Buy Price Xiaomi Mibro T1 Smart Watch 021
0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته: ,

در انبار موجود نمی باشد

ساعت هوشمند شیائومی Mibro SmartWatch T1 با گارانتی 18 ماهه

0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته: ,

موجود

1,850,000 تومان

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

ساعت هوشمند شیائومی Mibro SmartWatch T1 با گارانتی 18 ماهه

ساعت هوشمند شیائومی Mibro SmartWatch T1

امروزه دستبندهای سلامتی و ساعت های هوشمند زیادی به بازار عرضه شده اند و شرکت های بزرگ مثل اپل و سامسونگ دیگر در این عرصه تنها نیستند. چند سالی است که شیائومی وارد این عرصه شده و توانسته سهم زیادی از بازار را با تنوع بالا در ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامتی را از آن خود کند. ساعت ‌های هوشمند علاوه‌ بر اینکه ما را از زمان آگاه می‌کنند، کاربردهای بسیار فراوان دیگری نیز دارند که می‌توان با توجه به آن‌ها فعالیت‌ های بیشتری داشت و همچنین می‌توان به خوبی وضعیت سلامتی را پایش کرد. یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند این شرکت T1 Xiaomi MiBro می باشد که از لحاظ ظاهری و رابط کاربری پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی ساعت های شیائومی داشته است. ساعت هوشمند Xiaomi Mibro T1 یکی از ساعت ‌هایی است که می‌ توان با استفاده از آن کارهای بسیار زیادی را انجام داد و به پایش مؤلفه‌ های مختلف سلامتی نیز پرداخت. از قابلیت های مهم این ساعت می‌توان به کنترل موسیقی، نمایش پیام ها، اعلام تماس ورودی، رد تماس‌های ورودی، پاسخ به تماس، تنظیم زنگ هشدار، تایمر، نمایش آب و هوا، جستجوی تلفن همراه، یادآوری بی تحرکی، قدم شمار، کنترل دوربین گوشی و … اشاره کرد. به علاوه این ساعت دارای سنسور سه محوره می باشد.

ویژگی ها

طراحی، جنس و ابعاد:

ساعت هوشمند Mibro T1 دارای طراحی مربعی است که در رنگ مشکی، بسیار تمیز و شیک به نظر می‌رسد. ظاهر اسپرتی داشته و برای مردان و زنان، تفکیک جنسیتی قائل نمی‌شود. روی شاسی مربعی این ساعت، شیشه منحنی دو بعدی را می‌بینیم که توسط یک قاب فلزی با روکش صیقل خورده، ظاهر یک ساعت گران قیمت و لوکس را برایمان تداعی می‌کند. در کناره، یک دکمه قابل چرخش تعبیه شده که عملکردهای متعددی مانند تغییر صفحه ساعت و روشن کردن نمایشگر را انجام می‌دهد.

به طور کلی، ظرافت از سر و روی این اسمارتواچ می‌بارد. همانطور که اشاره کردیم شاسی از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا با اندازه بزرگ 43.5 میلی ‌متر و ضخامت 11.3 میلی ‌متر ساخته شده که باعث می ‌شود وزن آن تنها 53 گرم باشد. . از آن جایی که بسیاری از افراد برای نظارت بر خوابشان از ساعت هوشمند استفاده می‌کنند مهم است که ساعت هنگام خواب در دست راحت باشد، وزن پایین و طراحی دقیق ساعت هوشمند Xiaomi Mibro T1 سبب شده تا این ساعت در استفاده های طولانی مدت باعث خستگی مچ نشود. وقتی آن را روی مچ دستتان می‌بندید، احساس راحتی دارید و پس از ساعت‌ ها، کلافه نخواهید شد.

بند ساعت هوشمند Xiaomi Mibro T1 از نوع 20 میلی متری و قابل تعویض است. این بند از جنس سیلیکون بوده و علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا از تعریق و حساسیت نیز جلوگیری می کند. قفل بند مانند اکثر بندهایی که همراه ساعت ارائه می‌شوند از نوع سگکی می ‌باشد. جدا کردن بند از ساعت بسیار ساده بوده و به کمک پین ‌های مخصوص انجام می ‌شود.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

صفحه نمایش:

صفحه نمایش در Mibro T1 Smartwatch نوع محبوب اهالی تکنولوژی و یکی از نقاط قوت برجسته این ساعت هوشمند است. برخلاف سایر ساعت های هوشمند مقرون به صرفه که به پنل TFT رضایت می‌دادند، T1 دارای یک صفحه نمایش AMOLED با سایز 1.6 اینچ با تراکم پیکسلی 341 پیکسل در هر اینچ است. یک نمایشگر بزرگ و باکیفیت که در همان نگاه اول نظر شما جلب می‌کند. سطح این نمایشگر با شیشه منحنی 2.5 بعدی پوشیده شده که تاثیر شگفت انگیز آن را در نمایش محتوا و جزئیات بهتر و روان ‌تر، قابل مشاهده است. سایز بزرگ نمایشگر و حاشیه ‌های منحنی، فاکتورهایی بود که فقط در ساعت ‌های هوشمند گران ‌قیمت یافت می ‌شد. البته بکارگیری پنل آمولد و رزولوشن 320×360 نیز به محبوبیت نمایشگر نزد مخاطبان دامن می ‌زد.

اگر از واچ فیس پیش‌ فرض ساعت خود خسته شده‌اید، ساعت هوشمند Mibro T1 دارای واچ فیس های از پیش نصب شده متنوع است. برای دسترسی به آن‌ ها، می ‌توانید به راحتی از طریق خود ساعت یا از طریق برنامه Mibro Fit، اقدام کنید تا به بیش از 200 واچ فیس دست یابید. با قابلیت سفارشی ‌سازی برای انواع رنگ‌ ها، چهره‌ های یک پارچه سازی با سیستم عامل، تصاویر سه بعدی و دیجیتال یا عکس ‌های شخصی خودتان، می ‌تواند روی صفحه نمایش بنشیند.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

قابلیت انجام مکالمه تلفنی:

در هنگامی که ساعت را با بلوتوث به موبایل خود وصل کرده باشید، قادر خواهید بود که با Mibro T1 به تماس تلفنی خود پاسخ دهید یا به انجام تماس تلفنی بپردازید.

20 حالت کلی ورزشی:

ساعت هوشمند Mibro T1 مجهز به مود نظارت بر ورزش است که طیف وسیعی از نیازهای ورزشکاران را برآورده می‌کند. 20 ورزش شامل دویدن در فضای باز، تردمیل، دوچرخه ‌سواری در فضای باز، دوچرخه ‌سواری داخل سالن، پیاده ‌روی در فضای باز، بسکتبال، فوتبال، بدمینتون، کوهنوردی، الیپتیکال، تنیس، یوگا و غیره از مهم ترین ورزش‌ هایی هستند که با این ساعت هوشمند (Mibro T1 SmartWatch) ردیابی می ‌شوند. ساعت هوشمند Mibro T1 اطلاعات حاصل از تمرین شما را در زمان واقعی ضبط کرده تا شما عملکرد ورزشی خود را به بهترین نحو پیگیری و بهبود ببخشید.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

مقاومت در برابر آب:

از آنجایی که شنا نیز یکی از ورزش­‌های قابل ردیابی توسط این ساعت است پس حتما باید در مقابل آب مقاوم باشد. ساعت شیائومی Mibro T1 دارای استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب 2ATM است.

قابلیت های سلامتی:

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، ساعت هوشمند شیائومی مدل Mibro T1 با تراشه داخلی پرسرعت برای پاسخ‌ دهی و پردازش سریع داده‌‌ ها، خودنمایی می‌کند. این ساعت در طول روز به خوبی از شما مراقبت کرده و فعالیت‌های شما را زیر نظر می‌گیرد.

پایش کیفیت خواب: خواب راحت و با کیفیت یکی از فاکتورهای اصلی سلامتی است. ساعت هوشمند شیائومی می‌ تواند استیج های مختلف خواب (خواب سبک، خواب عمیق، REM) را تشخیص دهد و شیوه تنفس شما را بررسی نماید. بدین ترتیب که آنالیز کامل از خواب شب شما بدست خواهد آورد که در نهایت آن را در اپلیکیشن گزارش خواهد داد.

پایش 24 ساعته ضربان قلب: به کمک سنسور موجود در ساعت شما می ‌توانید همواره ضربان قلبتان را تحت کنترل داشته باشید.

اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون: با این قابلیت میزان SpO2 خونتان را اندازه‌گیری کنید و بدین ترتیب همواره شرایط جسمانی خودتان را تحت نظر داشته باشید، که هنگام انجام فعالیت ‌های سنگین می ‌تواند کاربرد بالایی داشته باشد. همچنین اگر در شرایط غیر از خواب سطح اکسیژن خون پایینی داشته باشید، به شما هشدار داده می شود.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

سازگاری و بلوتوث نسخه 5.0:

اگر شغلی دارید که حمل مداوم موبایل هوشمند برایتان امکان‌پذیر نیست یا در محیط‌های شلوغ ترس به سرقت رفتن موبایلتان را دارید، دیر یا زود باید به فکر خرید یک ساعت هوشمند با پشتیبانی از قابلیت تماس بلوتوثی باشید. تا چندی پیش، ساعت‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی ‌می‌کردند انگشت‌شمار و گران قیمت بودند، اما با گذشت زمان برندهای باکیفیتی مانند می برو، این قابلیت را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دادند. ساعت شیائومی Mibro T1 با اندروید 5 به بالا و آی او اس (IOS) 10 به بالا و پشتیبانی کرده و با آن سازگار است. به علاوه نسخه بلوتوث این محصول 5.0 می باشد. اگر گوشی شما نیز بلوتوث 5.0 داشته باشد باعث اتصال بهتر و پایدارتر شده و باتری کمتری نیز مصرف خواهد شد.

اپلیکیشن:

برای اتصال این ساعت هوشمند میبرو T1 به تلفن همراه خود باید اپلیکیشن ساخته شده توسط شیائومی را نصب کنید. این اپلیکیشن با نام MiBro Fit APP در اپ استور اپل و پلی استور اندروید در دسترس است. همه پایش‌ها و آنالیزهایی که توسط ساعت انجام می ‌شود در این اپلیکیشن به صورت کامل نمایش داده شده و تحلیل کاملی از شرایط فیزیکی کاربر ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

باتری:

در نهایت، ساعت هوشمند Mibro T1 از باتری 350 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که یکی از بهترین‌ ها در این رده محسوب می‌ شود. شارژ کامل این باتری در صورتی که عملکرد مانیتور قلب، اعلان‌ ها و سایر ویژگی‌ ها غیرفعال باشند، تا 7 ساعت روز دوام می ‌آورد. در صورتی که از مانیتورینگ ضربان قلب و نمایش اعلان ‌ها استفاده کنید، فقط 2 روز فرصت دارید که از امکانات ساعت هوشمند می برو مدل T1 بهره ببرید. پس از خالی شدن باتری، 1.5 ساعت زمان لازم است تا از طریق شارژر مغناطیسی فول شارژ شود.

نمایش کامل نقد و بررسی
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش