مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version
d4c12505e58c4e228130e1294a3661556ee82eb8 1619901422
0 (0)

0دیدگاه کاربران

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

در انبار موجود نمی باشد

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

0 (0)

0دیدگاه کاربران

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

نقد و بررسی اجمالی
مچ بند می بند 6، همه انتظارات ما را از نسل جدید می بندها را برآورده کرد. همانطور که اطلاع دارید، می بندهای شیائومی به قیمت مناسب و ارائه امکانات درخور توجه مشهور هستند و لمس مستقیم تکنولوژی را برای مخاطبان خود میسر کرده‌اند. البته انقلابی که شیائومی در می بند 6 به راه انداخت، جلوه ای دست و دلبازانه از تکنولوژی گجت های پوشیدنی بود که می بند 5 را تکمیل کرده و پشت سر گذاشت. افزایش سایز نمایشگر با نرخ 50 درصد، برخورداری از سنسور اکسیژن خون، پشتیبانی از 30 فعالیت ورزشی و پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا موثرترین گام‌های شیائومی در می بند 6 نسبت به نسل قبل محسوب می‌شود.

نقد و بررسی

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

بررسی تخصصی

برترین دستبند هوشمند جهان

  بدون شک در عرصه دست‌بند‌های هوشمند، شیائومی توانست عملکرد بسیار عالی را به‌نمایش بگذارد. تجلی عملکرد شیائومی با معرفی دستبند هوشمند Mi Band 5 بود که به نسبت نسل قبلی خودش به صفحه‌نمایش بزرگتری مجهز شده بود. این دستبند هوشمند توانست با قابلیت‌های بسیار جذاب و البته قیمت مقرون به‌صرفه‌ای که داشت، لقب پرفروش‌ترین دستبند هوشمند جهان را به خودش اختصاص داد. اما نوبت به نسل جدید رسید و شاهد رونمایی شیائومی Mi Band 6 بودیم که به نسبت Mi Band 5 به مشخصات فنی قدرتمند‌تر و قابلیت‌های جذاب‌تری مجهز شده است. در نگاه اولیه طراحی در نظر گرفته شده برای این دستبند هوشمند تفاوتی با نسل قبلی ندارد. در قسمت پشتی اما سنسور‌های جدیدی به نسبت نسل قبلی برای این دستبند هوشمند در نظر گرفته شده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. درون جعبه این محصول هم دستبند هوشمند، دستبند و شارژر مغناطیسی قرار گرفته است. در قسمت‌های کناری صفحه‌نمایش هم خمیدگی‌های بسیار جذابی را شاهد هستیم که سبب شده تا با صفحه‌نمایش یکدست‌تر و زیبا‌تری رو‌به‌رو باشیم. همانطور که اشاره داشتیم، Mi Band 6 به صفحه‌نمایش با ابعاد بزرگتری به نسبت Mi Band 5 مجهز شده است و اما نکته جالب توجه وزن تقریبا مشابه 12.8 گرم با Mi Band 5 (وزن 12 گرم) است.

باید قبول کرد که در میان‌ دستبند‌های هوشمند، شیائومی Mi Band 6 به یکی از قدرتمند‌ترین و با‌کیفیت‌ترین صفحات نمایش مجهز شده است. این دستبند هوشمند از صفحه‌نمایش با ابعاد 1.56 اینچ با رزولوشن 152×468 پیکسل بهره برده است. صفحه‌نمایشی که در هر اینچ توانایی نمایش 235 پیکسل را دارد. اگر این در حالی است که شیائومی Mi Band 5 به صفحه‌نمایش با ابعاد 1.1 اینچ و رزولوشن 29×126 پیکسل مجهز شده بود. میزان رزولوشن در کنار تراکم پیکسل بسیار مناسب با‌توجه به ابعاد در نظرگرفته شده، نشان از آن دارد که با صفحه‌نمایش بسیار با‌کیفیت و جذابی رو‌به‌رو هستیم. برخلاف تسل قبلی که برای فعال شدن صفحه‌نمایش می‌بایست نقطه مشخصی را لمس کنید، صفحه‌نمایش Mi Band 6 به این نحو است که با لمس هر تقطه، صفحه‌نمایش فعال می‌شود. متریال بسار با‌کیفیت و تکنولوژی ساخت پیشرفته سبب شده تا این دستبند هوشمند توانایی پشتیبانی از استاندارد ضدآب 5ATM را داشته باشد. پس با خیال راحت از این دستبند هوشمند در شرایط جوی متنوع و ورزش‌های آبی مثل شنا استفاده کنید و نگرانی بابت آسیب رسیدن به آن نداشته باشید.

نمایش کامل نقد و بررسی
گارانتي

گارانتي اصالت و سلامت فيزيكي كالا, گارانتی 12ماهه کیهان تجارت ارسلان, گارانتی 18 ماهه ایساتیس

نمایش همه مشخصات کالا
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش