هدفون بلوتوثی سودو مدل SD-1011
76e2fb6f884b0a21c5fd8b873e02a9718484a19d 1641186018
0 (0)

0دیدگاه کاربران

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

در انبار موجود نمی باشد

هدفون بلوتوثی سودو مدل SD-1011

0 (0)

0دیدگاه کاربران

شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
پاک کردن

415,000 تومان

نقد و بررسی

هدفون بلوتوثی سودو مدل SD-1011

نقد و بررسی اجمالی

برای گوش دادن به موسیقی با کیفیت، هدفون قطعا بهترین گزینه ممکن است. برند سودو با هدفون SD-1011 خود با کمترین هزینه، می‌تواند بهترین کیفیت و کارایی را در اختیار کاربر قرار دهد.

طراحی ظاهری هدفون بلوتوثی سودو مدل SD-1011

هدفون Sodo مدل SD-1011 دارای طراحی بسیار زیبا و کاربردی است. این محصول در چند رنگ عرضه می‌شود که گوشی‌های آن قابلیت تا شوندگی دارند و می‌توانید به راحتی آن را در کیف خود قرار دهید. وزن دستگاه بسیار پایین بوده و فقط 192 گرم وزن دارد که در استفاده طولانی مدت هیچگونه اخساس خستگی نخواهید کرد. گوشی‌های هر سمت به کمک پدهای نرم پوشیده شده است که هم از ورود صدای بیرون به گوش جلوگیری می‌کند هم اینکه مانع از فشار بیش از حد هدفون به گوش می‌شود. همچنین گوشی‌ها دارای قابلیت چرخشی هستند که می‌تواند به راحتی روی گوش فیکس شوند تا صدای محیط وارد گوش نشود.

هدفون سودو مدل SD-1011

به کمک میکروفون روی هدفون، می‌توانید به راحتی به تماس‌های خود پاسخ دهید.

اتصال به هدفون بلوتوثی سودو مدل SD-1011

اتصال به این هدفون به صورت باسیم و بی‌سیم انجام می‌شود. هدفون سودو مدل SD-1011 به یک چیپ بلوتوث با نسخه ۵.۱ مجهز شده است که پایداری اتصال بسیار بالایی داشته و تاخیر آن بسیار پایین است. همچنین برد اتصال ۱۰ متر است که بدون نویز و پارازیت انجام می‌شود.

برای اتصال باسیم به این محصول می‌توانید از درگاه جک ۳.۵ میلی‌متری کمک بگیرید و اگر کارت حافظه داشته باشید، می‌توانید آن را در درگاه کارت حافظه MicroSD قرار داده و استفاده کنید.

صدای هدفون Sodo مدل SD-1011

این هدفون مجهز به دو درایور با قطر 40 میلی‌متر است که در نوع خود بی‌نظیر است و می‌تواند صدای بسیار‌ واضح و بم‌های عمیق تولید می‌کند. فرکانس‌های ۲۰ الی ۱۸۰۰۰ هرتز به کمک این هدفون پوشش داده می‌شوند که تقریبا تمام محدوده شنوایی انسان را در بر می‌گیرد.

باتری هدفون بلوتوثی سودو مدل SD-1011

برای هدفون سودو مدل SD-1011 یک باتری لیتیومی غیر قابل تعویض با ظرفیت ۴۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است که مدت زمان پخش آن را به ۸ ساعت می‌رساند. مدت زمان شارژ کامل این باتری نیز ۲ ساعت است که به کمک درگاه تایپ سی انجام می‌شود و به راحتی می‌توانید با شارژر گوشی هوشمند خود، آن را شارژ کنید.

جمع بندی

هدفون Sodo مدل SD-1011 دارای طراحی مقاوم بوده و وزن آن حدود 190 گرم است. گوشی‌ها به کمک پدهای نرم پوشانده شده است که سبب می‌شود فشار بسیار کمی به گوش وارد شده و احساس خستگی نکنید. به کمک میکروفون روی دستگاه، می‌توانید به راحتی و با کیفیت HD به مکالمات پاسخ دهید. برای اتصال به هدفون می‌توانید به دو صورت باسیم و بی‌سیم عمل کنید. اتصال بیسیم از طریق بلوتوث نسخه 5.1 و اتصال باسیم دستگاه به کمک درگاه جک 3.5 میلی‌متر و کارت حافظه میکرو اس دی انجام می‌شود. صدای این هدفون به کمک درایورهای 40 میلی‌متری تولید می‌شود که صدای بسیار با کیفیت و واضح است. مدت زمان شارژ کامل باتری محصول 2 ساعت بوده که به کمک درگاه تایپ سی انجام می‌شود و با یکبار شارژ، می‌توانید تا 8 ساعت از آن استفاده کنید.

نمایش کامل نقد و بررسی
رنگ

آبی

نمایش همه مشخصات کالا
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش