هندزفری اصلی akg سامسونگ – Samsung EO-IG955 AKG Earphone
d987d986d8afd8b2d981d8b1db8c d8a7d8b5d984db8c akg d8b3d8a7d985d8b3d988d986daaf samsung eo ig955 akg earphone 61fea668a166f
0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته:

در انبار موجود نمی باشد

هندزفری اصلی akg سامسونگ – Samsung EO-IG955 AKG Earphone

0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته:

موجود

145,000 تومان

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

هندزفری اصلی akg سامسونگ – Samsung EO-IG955 AKG Earphone

هندزفری AKG سامسونگ S10 – S9 – S8 -Note 8 – Note 9

در جعبه خرید گوشی های سامسونگ S8 وS8 Plus ، هندزفری مدل EO-IG955 وجود دارد. این هندزفری دارای طراحی زیبا و ارگونومیک حرفه ای است که با داشتن گوشی هایی به شکل کج به خوبی درون گوش قرار می گیرند.

با توجه به نوع طراحی هندزفری سامسونگ s8، بدون ایجاد مزاحمت می توانید ساعت های طولانی از آن برای شنیدن موسیقی و مکالمه استفاده نمایید.

توجه: هندزفری  akg سامسونگ برای تمام گوشی و تبلتهای دارای پورت 3.5mm  مناسب بوده و کاملا سازگار است.


قیمت هندزفری akg

قیمت هندزفری  سامسونگ S8 کاملا به صرفه است و معمولا افرادی که از هندزفری های اورجینال گوشی خود لذت نمی برند، به صورت جداگانه این مدل هندزفری را تهیه می کنند.

تنظیم شده توسط  AKG

AKG یک مارک استودیویی قدیمی با تجربه 70 ساله در زمینه صوتی است. ایرفون های سامسونگ Tuned by AKG دارای خروجی صدای متعادل و فوق العاده واضح است و می تواند انتظارات مشتریان را مرتفع سازد. صدای بی نظیر و شفاف این هندزفری توجه افراد را به خود جلب می کند و هیچ گونه مشکلی در شنیدن صدا وجود ندارد.

ایرفون سامسونگ اس 8 مدل AKG S9

ظاهر و عملکرد هندزفری akg سامسونگ

گوشی های هندزفری akg اصل، دارای یک پوشش فلزی خالص و غیر پارچه ای هستند. این هندزفری توسط جک 3.5mm  صدا به گوشی متصل می شود و با داشتن دکمه های کنترلی کم-زیاد کردن صدا و پخش-قطع موسیقی می توانید به راحتی موزیک و تماس ها را مدیریت کنید.

روکش کابل هندزفری از رشته های به هم تنیده ای است که باعث افزایش کیفیت صدا و طول عمر هندزفری می شود.

از آنجایی که مدل هندزفری akg سامسونگ، توگوشی است و داخل گوش قرار میگیرد، سه مدل از سرگوشی های این هندزفری همراه با محصول ارائه می شود تا در صورتی که سری گوشی بزرگ یا کوچک بود از آن استفاده کنید.

میکروفون هندزفری AKG سامسونگ

این هندزفری میکروفون بسیار قوی و کارآمدی دارد که به خوبی صدای شما را رد می کند. این میکروفون پشت کنترلگر صدای هندزفری وجود دارد. نکته ای که درباره هندزفری akg وجود دارد این است که احتمال دارد دکمه های کنترل گر آن برای گوشی های آیفون کار نکند. دلیل این مسئله تنها تفاوت سیستم عامل های گوشی اندروید و آیفون است زیرا این مورد توسط برخی از کاربران گزارش شده است.

صدای با کیفیت هندزفری سامسونگ S8

با وجود ووفر 11 میلی متری و توییتر 8 میلی متری، صدایی فلت و شفاف را به بیرون هدایت می کنند. می توان با این هدست از صداهای واضح و غنی موسیقی با صیف های صوتی مختلف لذت برد.

نمونه های تقبلی این محصول در بازار وجود دارد که کیفیت بسیار پایینی دارند. از این رو برای خرید هندزفری akg سامسونگ اصل، تنها به فروشگاه های معتبر مانند جانبی مراجعه کنید. هندزفری سامسونگ  s8را با بهترین قیمت و کیفیت می توانید در همین صفحه سفارش دهید.

اجزای داخلی ایرفون سامسونگ AKG


  • ظاهری زیبا و ارگونومیک
  • ساختاری با کیفیت
  • صدایی متعادل و شفاف
  • دکمه های کنترل صدا و تماس

“در صورت خراب شدن و یا گم شدن سری های داخل گوش این هندزفری، می توانید سری سیلیکونی هندزفری AKG EO-IG955 را نیز از جانبی تهیه نمایید. 

نمایش کامل نقد و بررسی
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش