هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3
50577344273f28d799c92b734558be74762634d0 1644311474
0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته:

در انبار موجود نمی باشد

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

0 (0)

0دیدگاه کاربران

دسته:

525,000 تومان

ناموجود

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3

بررسی اپل ایرپاد ۳ های کپی

کمپانی اپل از نام اورترین شرکت های ساخت انواع گجت های صوتی میباشد و یکی از این گجت ها ایرپاد 3 می باشد.هندزفری ایرپاد 3 در سال 2021 معرفی شد و اخرین مدل از هندزفری با کیفیت ساخته شده توسط شرکت اپل می باشد.در کنار این مورد شرکت های زیر ساخت چینی با توجه به اخذ مجوز توانسته نمونه هندزفری ایرپاد 3 های کپی را ساخته و روانه بازار کنند.

کاربران و خریداران و دوست داران ایرپاد 3 میدانند که این گجت از نظر ظاهر بسیار زیبا بوده و در جای خود بسیار عالی میباشد. فروشگاه اینترنتی آی بی سیم هندزفری ایرپاد 3 را برای علاقه‌مندان این گجت عالی تهیه و در اختیار قرار داده است.

کیفیت هندزفری  اپل ایرپاد 3 های کپی

ابتدا کیفیت ساخت هندزفری ایرپاد 3 را بررسی کنیم، در نگاه اول می‌توان گفت که کیفیت پلاستیک بکار رفته در این هندزفری از نوع اصلی می باشد و از کیفیت نمونه اصلی برخوردار است. بعد از کیفیت هندزفری میپردازیم به کیفیت ساخت کیس شارژ این هندزفری.کیس  شارژ هندزفری هم از نوع نمونه اصلی با کیفیت خوبی برخوردار بوده و در پشت کیس دکمه کنترل شارژ می باشد.ایرپاد 3 برخلاف  airpod pro دارای ابری گوشی نمی باشد و در بهترین حالت در گوش شما جای میگیرد و دیگر نگران افتادن ان نخواهید بود.

کیفیت صدای هندزفری ایرپاد 3 های کپی:

ایرپاد 3 در رده رقبای خود و همچنین هندزفری ایرپاد پرو های کپی میتواند کیفیتی بهتر و با کیفیت تر و تفکیکی در نظرگفت. بیس ملایم و تفکیک صدای خواننده و یا گوینده باعت متمایز بودن این هندزفری شده است

شارژر هندزفری اپل ایرپاد 3:

کیس شارژ ایرپاد ۳ نیز از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند و می‌توانید AirPods 3 را با شارژرهای MagSafe یا هر شارژر وایرلس با استاندارد QI شارژ کنید.

عمر باتری

ایرپاد نسل ۳ یک ساعت شارژدهی بیشتر نسبت به نسل‌های قبلی داشته، همچنین عمر باتری ایرپاد ۳ های کپی در صورت استفاده مداوم ۳٫۵ تا ۴ ساعت و مجموع زمان شارژدهی آن با شارژ کامل کیس شارژ ۲۰ ساعت است.

نمایش کامل نقد و بررسی
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش